Päivä 1: Jauhemaalasin vanteita ja valmistauduin kaverin kanssa korjaamaan rekkaa.
Päivä 2: Rasvapuhdistettiin ja sitten alettiin hiomaan ja kittaamaan rekkaa.
Päivä 3: Hiottiin koko päivä.
Päivä 4: Kitattiin ja hiottiin loppupäivä.
Päivä 5: Olin kipeänä.
Päivä 6: Olin kipeänä.
Päivä 7: Suojattiin rekan osia.
Päivä 8: Suojattiin rekan etuosaa.
Päivä 9: Suojattiin rekan etuosa loppuun.
Päivä 10: Alettiin rasvapesemään ja suojaan rekan takaosaa.
Päivä 11: Rasva pestiin rekan osa ja valmisteltiin se maalaukseen.
Päivä 12: Suojattiin takaosaa lisää.
Päivä 13: Suojattiin rekan takaosa loppuun.
Päivä 14: Suojattiin rekan takaosan ovi aukko kokonaan kiini.
Päivä 15: Tein kaverin kanssa omaa työtä.
Päivä 16: Tein omaa työtä lisää.
Päivä 17: Tein oman työn loppuun.
Päivä 18: Mietin mitä pitäisin ottaa huomioon ennenkuin rekka maalataan. Pitää varmistaa ettei oo roskia maalattavassa kohteessa.
Päivä 19: Hiekkapuhalsin osia.
Päivä 20: Jauhemaalattiin kaverin kaa lisää vanteita.
Päivä 21: Hiekkapuhalsin osia.
Päivä 22: Tein asiakas työtä, auton puskurin korjaamista.
Päivä 23: Tein puskurin loppuun.
Päivä 24: Rasvapuhdistettiin rekan etuosa uudestaan maalamista varten.
Päivä 25: Korroosioneston jälkeen maalasimme etuosan.
Päivä 26: Olin kipeänä.
Päivä 27: Olin kipeänä.
Päivä 28: Lakattiin rekan etuosa, jouduttiin valumat korjaamaan lakan jälkeen.
Päivä 29: Maalattiin vähän rekan etuosaa ja lakattiin etuosa uudestaan.
Päivä 30: Tarkastettiin rekan etuosa ettei ole virheitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti